Torsdag

Hej

Jag vill börja denna förmiddag med en bön..
Skoja bara. höhö. Däremot tänkte jag börja förmiddagen med att berätta om dagens planer. Om ett tag ska jag börja städa lite här. Jag ska städa så långt jag hinner och sen ska jag sticka iväg till jobbet. En snabb gissning från min sida är att jag inte ens kommer hinna börja, mitt sista bud är 5 minuter.

Jag tänkte nämligen göra en make idag.  Jag ska försöka fixa till något höstigt så det blir lite rött och lite grönt, och för att det inte ska bli julgran får jag väl lägga till lite gult och orange också.. det blir nog bra. Vad sägs om lite lila?
Hmm.. jag får nog fundera lite.

På vägen till jobbet ska jag ringa och väcka min sovande Olivia.



en make som jag var riktigt nöjd med faktiskt. Dock inte lika snygg på bild, som vanligt.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0