Stuumpans träning

Jag kan ju berätta lite om hur veckan har varit då. Det har varit jobb och massa träning.  Jag är superglad att vi är i gång med kickboxningen igen och jag är jättestolt över mej själv som har klarat 4 pass den här veckan. Snacka om rivstart!
Idag tränade vi till och med i två timmar.  Först passet och sen körde vi sparring i ringen i en timme.
Nu kanske ni tänker; Jaha, träning i två timmar är väl inget. Men då har ni inte testat det här. Bara uppvärmningen är en utmaning. Sparring tar på energin ordentligt och hela träningen anstränger muskler i varenda kroppsdel.
Hur bra träning som helst!   Jag hade rätt jäkla ont i kroppen efter alla slag och sparkar, efter passet, men det är ju så det ska vara.  Inga mjukisar här inte.

Träning 4 dagar i veckan känns som lagom just nu. Vi ska öka tiden istället för antal dagar, så nu kommer vi träna kanske en och en halv timme istället för en timme varje pass. Det kommer bli awesome.
Snacka om att jag ska odla en bra body nu.  
Proteinshakes hänger med både före och efter träningen också. Vad tycker ni, ska jag försöka göra er lika taggad som jag är?


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0