Söndag

Hej

Jag börjar få riktigt mycket söndagsångest nu. Det känns inte alls bra!  Jag har degat i soffan sen jag kom hem, vilket var typ 14.00. Det blev en lång kväll igår. Efter att jag och Hanna hade simmat och ätit lunch gick jag hem och ... ja vad tusan gjorde jag? Bra minne man har. hmm..
Jag tror att jag rätt snabbt började göra mej i ordning och sen åkte jag hem till Linnea för lite partaj med nåpgra vänner.
Sen hamnade jag på krogen och innan jag visste ordet av var jag hemma hos Linnea och käkade sallad. Kvällen gick fort igår. För min del konsumerades en stor mängd alkohol men en näst intill obefintlig summa pengar. Endast en hundring fattigare blev jag denna kväll. Hur gick det tilll?
Jag säger bara: LÖNINGSHELG ROCKAR! Till och med för mej som inte fick någon lön.


inte helt passande bild kanske


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0