På kontoret

Just nu sitter vi på kontoret och häckar. As skönt med lite vila. Jag är helt slut, det har varit en lång vecka och jag somnade sent i natt. Jag såg precis att jag har fått lite kommentarer rörande allt möjligt. Jag ska läsa igenom dom några gånger och sen ska jag självklart svara på dom så gott jag kan. Att det tar lite tid beror på att jag verkligen vill svara så bra som möjligt när ni verkar ha ett visst förtroendet för mej. Det är superviktigt för mej och jag tycker självklart att det känns jättebra att ni vänder er till mej när ni vill snacka om saker som ni inte gärna tar med vem som helst. Så fort jag kvicknar till lite kommer jag sätta igång. Apropå sätta igång borde jag nog sätta igång att jobba lite snart. Vi hörs senare
Lite Rudolf med rÖda mulen va?

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Carro

Nu är det frågestund på min blogg, kika gärna in och ställ en eller två frågor. :)

http://iamcarro.blogg.se/2011/september/fragestund-saker-ni-inte-visste-om.html#comment

2011-09-09 @ 21:50:42
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: sandra. wicked.

Vad tycker du om mitt senaste inlägg. Är jag lite dumkorkad eller är jag inte ensam där ute om att ha en sängkompis ? :) Har du någonsin haft det ?? Kraam

2011-09-09 @ 22:24:30
URL: http://angelbynight.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0