Ont i ryggen

Hej

Jag hoppas att allt är bra med er denna onsdag. Själv är jag glad att det snart är helg.
Om ett tag ska jag röra mej mot jobbet och få något gjort, eftersom jag inte var där igår ligger jag efter lite. Jag funderar på att sola solarium sen innan träningen. Jag befinner mej i ett helvete just nu, inte bara för att allt redan är ett helvete , utan också för att jag börjar få ont i ryggen igen!
Jag är så jävla trött på att ha ont i ryggen!
Jag går redan hos kiropraktor en gång i månaden, förut var det en gång i veckan men det blev lite väl dyrt, och nu måste jag stabilisera min rygg med träning. Jag trodde faktiskt att det hade börjat bli bra, men efter 2 veckor på kickboxningen var jag nere i träsket igen. Ikväll kommer jag åka dit och träna massa rygg.

            

Seriöst, måste man verkligen ha en rygg?!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0