Nytt från Make up store

Och precis när alla trodde att jag slutat vara stammis på Make up store gick jag dit igen. Jag måste medge att det var bra jäkla länge sen jag var där. Som vanligt spenderade jag pengar jag inte har, på smink jag sällan kommer använda.
Men det är ju som att gå in i en godisaffär! Man köper massa godis, äter, får ont i magen och sen är allt borta. Det är precis som en godisaffär, fast bättre. Massa färger och glitter. I love it!  Det bästa av allt var att jag var ute efter ett speciellt rouge. Det visade sej att det inte såldes längre men när jag sa namnet tog tjejen i affären fram det ur en rea-låda som dom hade bakom disken.
Jag vette tusan varför dom hade grejer där, men enligt henne visade dom aldrig fram det. Hey VIP!  Rea och allt.
Och eftersom jag är där så ofta fick jag ett medlemskort helt gratis! How sweet





♣ Eyepencil - Make up store - 135 kronor
♣ Cybershadow - Make up store - 135 kronor
♣ Blush - Make up store - 75 kronor (ord. pris 155 kronor)
♣ Eyedust - Make up store - 135 kronor


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0