Ni avundas mej och mitt jobb, erkänn bara!

I'm done!

Nu styr jag kursen mot Skanstull och Bernadotte. Mina älskade kollegor har inte sagt vart dom har tänkt att vi ska dra sen så ja.. det är allt jag vet just nu. Men hey, det är väl as kul med överraskningar eller hur? Inget går upp emot att bli dragen åt olika håll utan att man vet vad man håller på med. Surprise, surprise! Just the way I want it!
Jag ser verkligen fram emot ännu en underbar dag med dessa underbara tjejer. Det är så skönt att för en gång skull umgås med tjejer som är så omäsnkligt trevliga och nästan helt felfria. Jag slipper massa skitsnack och sura, bittra, dryga miner, uttalanden och kommentarer. Så längde fet är fint väder är allt helt jävla perfekt.
Snacka om att jag har det bästa jobbet!!

Efter jobbet blir det solarium för rehab och avreagering


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Rock Bottom

Jag erkänner...

2011-09-08 @ 09:56:56
URL: http://ff40pt.blogspot.com
Postat av: Anonym

vad är det du jobbar med? :)

2011-09-08 @ 22:33:00
Postat av: Virre

Tja! Din blogg gav mig riktigt många bra tips jag verkligen måste tacka för! Sen är du jävligt snygg, en tjej med grymma former! :) ha en bra dag! /V

2011-09-09 @ 10:16:30

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0