Mot mina nya videoklipp

Dagen börjar lida mot sitt slut. Dåliga jag har varken städat, tvättat eller lagat mina jeans.  Såå.. frågan är vad jag har gjort hela dagen. Inte ens jag vet svaret på den.
Snacka om att bara slösa bot tid. Dom senaste timmara har jag i alla fall lagt all energi på att fixa program som sak göra mina videoklipp något flashigare.. eller vad man ska säga.

Jag vet att ni gillar mina klipp, så varför inte skapa en helt egen stil (?).. Som om jag inte redan hade det. Tja in that case så har jag även slösat bort dom senaste timmarna.
Good job issa.

Apropå jobb så är det ju dags för det snart också. Borde kanske börja tänka på refängen.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0