Måndag

Godmorgon godmorgon

Jag har precis dragit mej själv upp ur sängen och nu är det dags att rappa på lite. Frulle, smink, kläder, skor, matlåda- springa till bussen som en tok.
Så ser mina mornar ut.

Efter jobbet ska jag träffa Marre, som jag skrev innan jag gick och la mej för några timmar sen. Jag glömde dock att jag ska till kiropraktorn för en härlig behandling först. Det var visst något jag försökte glömma. Sanningen kommer tydligen ifatt en tillslut.

Ikväll ska jag försöka svara på alla kommentarer som har trillat in den senaste veckan.

Ha en bra dag.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0