Lördag

Hej

I natt lyckades jag inte somna. Jag hatar det där när man gäspar hela tiden och egentligen är riktigt trött men när man sen lägger sej i sängen blir man klarvaken. Usch vad det är irriterande.
Jag tror att jag somnade vid 6, kul!

Vad hände idag då?
Förts och främst ska jag göra det jag skippade igår - träna.
Sen ska jag nog åka iväg och köpa ett måttglas, om det finns någonstans, och sen träna lite på mina barrenderskills som jag börjar glömma.
Hur kvällen ser ut vågar jag inte yttra mej om. Jag har fotfarande ingen lust att ränna ute på krogen till typ 5 och sen efterfest till typ 16, hemma vid 18.
Vad är det med mej? Börjar jag bli sjuk? jaa... jag har lite ont i halsen faktiskt.

Vi får se vad som händer ikväll, jag är ju rätt lätt att övertala tyvärr.

Ha en bra lördag


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0