Här ska drickas protein

Såå.. vad jag har jag gjort dom senaste dagarna?
Jag har faktiskt bara jobbat och tränat. Idag gick det inte lika bra på träningen som i förrgår, vette tusan vad det berodde på men ibland är det ju bara så.

På vägen hem plockade jag upp ett paket från posten.  Höhö, surprise!

Shit vad stolt jag såg ut när jag gick där med mitt gigantiska paket. Jag hade fortfarande träningskläder på mej och så stod det gymvaruhuset över hela paketet. Då kände jag mej riktigt hurtig. Jag travade på som Pluto bakom granen på kalles jul. Stolt som få.









♣ 5 påsar proteinpulver - Gymvaruhuset.se
♣ 2 shakers - Gymvaruhuset.se


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0