Fredag

Godmorgon godmorgon

Det märks att det är fredag.. jag är heeeeelt slut! Jag är förkyld och trött, att sova lite till vore en dröm.
Men men, plikterna kallar.

Eftersom jag är så förkyld som jag är blir det en lugn kväll. Jag och pappa ska förmodligen umgås lite mer. På ett sätt hoppas jag att han fortfarande är förlyld för så håller han sej lugn och jag får 99,9% av min vilja igenom  men på ett sätt hoppas jag självklart att jag har botat honom med min äckliga drink.
Ikväll är det min tur, jag har nämligen lovat att han ska få sitta och skratta ondskefullt medan jag häller i mej en likadan *urk*!

Som sagt, det blir en lugn kväll och jag tänkte eventuellt göra en hemmagjord pizza. Så medan ni är ute och roar er sitter jag och fräser sönder hela min näsa och uppdaterar bloggen. När ni sen är bakis imorgon kommer ni ha massor att läsa.

Det är ungefär nu som ni ska börja önska att jag blir sjuk lite oftare.

Nu måste jag börja fixa mej

                 

Hittade en bild från 9:an

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0