En vidrig drink

Det här pressade jag i min stackars pappa för ett tag sen. Vi båda är ju så himla förkylda. Jag vet att det här funkar super mot förkylning, dock inte om man har sån där vidrig hosta som håller på i ett halvår. Tar man det här och går och lägger sej mår man bra dagen efter.
Man mår inte så bra när man dricker det och man stinker och smakar skit i munner bra många timmar efter, men det brukar vara värt det.
Det ska bli kul att se hur pappsen mår imorgon.

Jag hade gärna tagit lite jag med men eftersom jag ska stå och prata med massa människor imorgon känns det inte som den bästa idén av alla jag haft.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0