Dissar till raggningsrepliker

Jaaa.. det här ÄR kul!



Replik: "Gjorde det ont när du föll från himlen?"
Svar: "Gjorde det ont när din mamma tappade dig på huvudet när du var liten?"

Replik: "Du ser ut att behöva ligga med en riktig man!"
Svar: "Absolut! Har du sett nån härinne?"

Replik: "Tänk om livet var ett spel och du var tärningen. Då skulle jag pussa på dig för tur, rulla runt dig på bordet och hoppas på sex."
Svar: "Livet är ett spel, fullt av vinnare och förlorare. Gissa vilket av dem du är."

Replik: "Om vi var de sista människorna på jorden, hade du skrattat åt den här raggningsrepliken då?"
Svar: "Om vi var de sista människorna på jorden så hade jag tagit livet av mig. Jag tror att alla som har träffat dig är överens om att mänsklighetens utplåning är bättre än alternativet i det läget."

Replik: "Din pappa måste vara tjuv, för han har stulit alla stjärnorna och satt dem i dina ögon!"
Svar: "Pappa gillar inte att blir kallad för 'tjuv'. Det var några poliser som kallade hans företag för 'serbisk maffia' en gång och då exploderade deras lägenheter. Vad var det du hette förresten?"

Replik: "Snygg klänning du har, den hade passat utmärkt på mitt sovrumsgolv."
Svar: "Snygg kropp du har, den kommer passa utmärkt i bakluckan på min pojkväns bil."

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Julicious

förlåt för sent svar

Men tack så mycket, sjukt nöjd själv med håret! :D

2011-09-06 @ 20:00:16
URL: http://kooorecic.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0