Det låg hår i paketet

För en stund sen fick jag hem ett litet paket. I paketet låg ett clip on set. Hör och hämpna! Det trodde väl ingen, att jag skulle gå och beställa hem hår!
Det är inte likt mej, jag har alltid föredragit att kunna säga att håret är mitt när någon tycker att det är fint.
Men lugn i stormen, jag skulle bara testa och dessutom behöver jag lite mer hår till grejen jag och Olivia pysslar med.
Det kommer säkert komma till användning någonannan gång också.





♣ Clip on set - foxylocksextensions.com - 74£


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0