Ännu mer orgasm

Jag satt precis och funderade på varför folk drar i lakanet eller spänner tårna som tusan när dom kommer, när jag sprang på den här bilden på google.





Haha klockrent!!

Det för mej vidare raskt in på en fråga som killar ofta frågar mej. Den brukar lyda: Hej jag och min tjej har varit tillsammans x antal månader och jag har fortfarande inte fått henne att komma, vad ska jag göra för att fixa det? eller: Hej, jag och min kk har sjukt bra sexliv men hon kommer aldrig, några tips?

Jag är ledsen grabbar, men jag är fel tjej att fråga. Under sexkategorin har jag gjort minst två inlägg om kvinnliga orgasmer (obs plural!) och hur man uppnår i alla fall vissa av dom. Dessa inlägg baseras på ren forskning, eftersom jag kan erkänna att inte en enda kille har lyckats få mej att komma. Min erfarenhet av orgasm är inte den trevligaste.
Jag råder er till att forska vidare på egen hand, kasnke lite med hjälp av mina färdiga inlägg, ta kontakt med någon expert och fråga eller testa er fram tillsammans.

Självklart rekommenderar jag först och främst att ni läser inlägget om vad som behövs för att en tjej över huvud taget ska kunna komma! Kortfattat kan jag säga att killa ofta har lite för bråttom, dom beter sej typ som djur. Tjejer tar lite längre tid på sej att tända till. Lycka till att få en tjej som inte är horny att komma. Läs om andra tips som underlättar det hela här
Detta kan läsas av både killar och tjejer, eftersom jag vet att pressen inte bara ligger hos ena könet när det kommer till det här så är det anpassat för båda, smart va!


Pröva öva!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0