20% rabatt på Make up store

När jag och pappa har varit ute tänker jag åka och träna. Min fot funkar inte som den ska, men det spelar ingen roll. Jag behöver det och ni anar inte hur mycket!.

By the way så har Make up store 20% rabatt på hela sortimentet idag. I alla fall min Make up store. När jag var där härom dagen lovade dom att lägga undan en sminkväska till mej, eftersom min blev snodd, så jag ska försöka hinna förbi och köpa den. Förmodligen blir det även lite mer smått och gott.

För att få 20% måste man vara member.

          

Tur att jag är det d¨å

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0