2 nya plagg

Idag har jag snackat i flera timmar om att jag aldrig använder mina kläder och att det tillslut visade sej att pappa hade rätt. Varför shoppar man så mycket kläder?
På jobbet har man i många yrken arbetskläder, när man sen kommer hem sätter man på sej mjukiskläder och under helgen har man mjukiskläder om man är hemma. Alltså, enda gången man använder sina kläder är på helgen när man ska ut och göra något eller på kvällar när man ska ut och göra något.
Alternativt om man har ett yrke med valdfri klädsel.

Detta var, för mej, en mycket deprimerande tanke. Och vad gör tjejer när dom blir deppiga?
Tja så vitt jag vet shoppar dom .. eller käkar choklad.
Jag hade troligtvis valt choklad i det här läget men då hade jag förmodligen känt mej tjock efteråt och blivit deppig på grund av det. Jag skippade det steget och gick direkt på shoppingen istället.  Dock med låg växel för en gång skull.







♣ Bastopp - Gina - 99 kronor
♣ Skjorta - Gina - 199 kronor


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0