Tisdag kväll

Puh. Jag har tränat i över 2 timmar, jag har duschat, ätit, packat upp alla kläder och börjat packa inför kryssningen imorgon. En hel del energi har gått åt att vara förbannad också. Jag orkar inte ens rada upp alla saker som gjorde mej förbannad. Jag är bara otroligt lättad att jag nu äntligen sitter i soddan med en kopp te och kollar på Sex and the city.
Lite egen tid innan jag packar det sista till kryssningen och sen går och lägger mej.

Usch jag ska upp och jobba snart. Jag kan inte ens förstå hur jag orkade gå upp och vara på jobbet klockan 9 dom första veckorna. Nu börjar jag två timmar senare och det är näst intill omöjligt att ta sej upp ur sängen på morgonen.

                      

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0