Tisdag

Hej

Jag sa att jag skulle upp tidigt.. Så blev det inte´riktigt. Jag lyckades ta mej upp för en timme sen och nu har jag precis fotat det första som ska säljas.
Om ett tag ska jag åka och träffa Olivia och sen får vi se om det blir någon träning ikväll. Jag känner mej lite krasslig igen, men framför allt känns det som att kroppen behöver lite vila.

Jag har en stund på mej att fundera.

Tråkigt väder är det också, men jag tror att jag ska köra på lårhöga stövlar ändå.  Dom är dessutom varma på insidan.

Ha en bra tisdag 

                

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0