Statistik från bloggportalen

Loggade in på bloggportalen för första gången sen jag startade mitt konto  Jag har inte sett något direkt värde i att kolla siffrorna, eftersom jag vet att det är dom högsta hönsen som tävlar. Men ja, jag blev lite förvånad när jag såg mina siffror faktiskt.

Jag fick känslan av att det är något som inte riktigt stämmer här. Men kul att min blogg innehåller såpass mycket humor att jag ligger på plats 25. Sant eller ej, siffran var rolig. Vad gäller sex är jag inte riktigt lika förvånad. Den här bloggen stiger flera steg bara tack vare att den och stuumpan är sexiga. Innehållet kan man väl bättra på kanske.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0