Städa? Jorå, det kan jag

Hej

Jag är ledsen att det inte har blivit några inlägg under dagen. Jag antar att jag har lite bloggtorka.. eller var det den långa sovmorgonen jag tog.. som jag egentligen inte skulle tagit?
Jag vaknde vid 13, käkade och kollade på Sex and the city.

Nu börjar det skymma ute och jag har tagit mej hem till pappsen för att göra det jag har lovat i månader nu - städa.
Jag har också skrivit ut så många som 26 cv:n, som nu ska kastas ut över hela Stockholm. Jag börjar med 26, dels för att om bunten är för stor kommer jag aldrig att sätta igång och dels för att 26 just idag kändes som ett bra antal.
Don't ask.

Alldeles strax ska jag städa vidare. Jag gissar på att jag är klar lagom till 23 juli 2016


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0