Sminkförvaring

Jag tillbringar denna fredagkväll hemma i soffan. Jag börjar bli pigg faktiskt  Vilket i och för sej inte kommer kännas lika kul om några timmar när jag inser att jag kommer vrida om dygnet igen. Vad gör jag då?
Jag sitter faktiskt och kollar runt efter sminkförvaring. Kul va? haha. Det är ju precis vad man gör en fedagkväll. Usch vad ångest jag hade haft om det var löningshelg. Det är det lyckligtvis inte så jag besparar mej den sorgen.

Jag vet att många har samma problem som mej. Man köper massa grejer, i mitt fall just den här gången är det smink, och sen har man ingen aning om vart man ska göra av allt. Här har jag lite tips för er som just i det här fallet har problem med vart man ska göra av sminket.

Klicka på bilderna för att komma till respektive affär.

Själv ska jag satsa på att kolla vidare på den första och den sista. Den första har föer lådor, men dom ser ut att vara mindre. Den andra är extremt billig så tänkte köpa 2 i så fall. Jag kollade på hemsidan och antingen har dom skrivit helt fel mått eller så är den inte bara extremt billig utan också extremt liten.













Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0