Planer för lördag

Efter Deadly women är det dags för några timmars sömn. Jag har lovat pappa att åka över till honom och städa så jag måste komma upö i hyfsat bra tid. Efter städningen ska jag försöka plugga lite bartendergrejer. Jag misslyckades ju med det praktiska när jag skulle fixa certifikat så jag ska göra om det.
Känner jag mej själv kommer jag skjuta upp bartendergrejerna och göra något annat.
Egentligen måste jag komma på något som kan hålla mej sysselsatt, eftersom jag inte får kröka. På söndag ska jag på tävlingsinspirationen och jag har inte planerat att slåss som en kärring. Därför , ingen alkohol och mycket sömn.
Det sistnämnade kan bli ett stort problem, eftersom jag vridit om dygnet. hmm.. måste fixa det på något sätt. Inte för att mitt senaste 2-månadersförsök var något annat än hopplöst


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0