På Sandys

Just nu sitter jag och Marre på Sandys i stan. Jag pimplar te för halsen.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-torsdag-2.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-10-13 @ 21:09:20
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0