Oktober 2010

Jag gjorde ingen september så nu kör jag stenhårt på oktober.




Jag började oktober med att välkomna 3 nya piercingar. Det var en lycklig dag. Sen dess har jag gjort om dom några gånger .. det är mindre lyckligt kan jag säga.



Det tåls att kort nämna middagen hos Mr E, som jag umgicks med ett tag. Det var med all säkerhet den finaste middagen jag någonsin varit på. Jag har lite svårt att bestämma mej för vad som var bäst, men oricken över i:et är helt klart att salladen jag åt var gjord av ingen mindre än min kära vän Linnea. Hur det gick till kan nu ju fundera på. I denna lilla ask låg en fin present från Schweiz om jag inte minns helt fel.



Åh, jag gick in i den vuxna världen och gjorde mej av med mr maestro.. eller ja.. han ligger kvar i plånkan, undrar varför.



Jag spelade in en oerhört charmig videoblogg upp och ner.



En av många snygga outfits



I slutet av oktober åkte jag till Rom med klassen mot min vilja till långt över 100%. Det visade sej dessutom att det blev min västa resa någonsin. Även ska man genomlida eller hur?


Bortsett från snygga outfits och annat smått och gott bjuder oktober 2010 på massa videoklipp, för er som gillar det.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0