Kickboxning

Hej

Som vanligt vaknade jag sent denna måndag. Jag har ätit lunch och slappat framför tv:n. Snart är det dags att åka till träningen.
Egentligen har jag ingen större lust, eftersom Hanna inte kommer vara där idag och det innebär att jag kommer träna med nybörjarna. Jag tränar alltid med nybörjarna när Hanna inte är med, då alla i min vanliga fortsättningsgrupp har partners. Det suger rätt hårt.
Som tur är kör nybörjarna mycket fys så det blir i alla fall bra träning även om jag inte blir proffsboxare på det.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Sanna

hur länge har du tränat ?

2011-10-24 @ 16:59:30
URL: http://moonzanna.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0