Jättesjuk

Hej

Det blev varken jobb eller träning igår. Plötsligt på Sandys blev jag jättehängig ovh sen gick det bara utför. Efter att ha tvingr mej till jobbet, för att sen inte kunna komma in på kontoret, drog jag mej hem så gott jag kunde.
Så fort jag kom inanför dörren satte jag på mej mjukisbrallor och kröp ner i soffan med dubbla filtar. Det var länge sen jag mådde så dåligt som igår. Idag är det bättre men jag har fortfarande ont i huvudet och jätteont i halsen.
Jag tror att det är för att jag har sovit så lite på sista tiden. Imunförsvaret hänger inte riktigt med då.
Igår var det i alla fall en vidrig eftermiddag/kväll för min del. Jag frös, svettades, hade ont i hela kroppen, kunde inte röra mej och så vidare.
Skönt att det är lite bättre idag.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0