Clear från Make up store

Nu tänkte jag tipsa om min primer. Den är svinbra och jag tycker att alla borde skaffa den! Den är billig, räcker länge och funkar till max. Oavsett om jag har sminkat mej till vardags eller gjort en partymake till en lång utekväll har sminket suttit som jag velat. Endast när jag har tränat riktigt hårt har sminket blivit förstört. Det är ju inte så konstigt när svetten rinner. Jobbar man i ett kök på Donken där det är 80 grader varmt typ, kan man också behöva fylla på lite efter, men utan den här primern sitter sminket i vadå... två timmar?

Köp den, men se till att det blir rätt. Dom har flera och personligen tycker jag att den här är den som är klart bäst  av dom jag har testat





♦ Eyeprimer - Make up store - 155 kronor


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0