Bakissöndag

Hej

Det magiska vädret försvann och nu är allt som vanligt igen. En kall och vidrig kväll i oktober. Det är söndag och jag säger bakis, bakis, bakis! Jag tror att jag drack en halv platta bira igår och svepte en rom och cola. Jepp man mår som man förtjänar.
Jag crashade hos Jessica och vi gick och la oss 8.39 i morse. Jag vaknade några timmar senare och åkte hem. Sen dess har jag kollat på 3 filmer och tjockat mej obehagligt mycket.
Just nu känner jag att jag kommer spy närsom heslt och det är troligtvis inte alkoholen. Min mage låter som ett odjur så jag misstänker att den inte alls gillade en stor och fet hambrgare, pompa, 2 liter cola och chirre med dipp. Shit! Ni hör ju.. och nu blev det precis värre när jag räknade upp allt.

Tragiskt nog börjar jag bli pigg nu. Jag har varit en zombie hela dagen, precis som man alltid är när man är bakis. Men sådär lagom tills att man ska sova då blir man pigg. Kul!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0