Wanna fuck my neighbour

Just nu känner jag såhär: I need to break the news.

Okej here we go.

Alltså.. jag vill ha sex med min granne! Hur jävla klychigt är inte det? Granntricket känner ju alla till.. men ärligt talat, jag dör för min granne!
Nu börjar jag verkligen haja granntricket på riktigt. Varje gång jag ser honom genom fönstret vill jag typ klä av mej och fresta honom.
Självklart blir han jättefrestad, vilket gör att jag teasar desto mer. Jag låter det gå ett tag, några månader och allt han får är några glimtar genom fönstret. Givetvis är det inte allt jag får, jag har ju mina reserver, men ingen reserv i världen går upp emot min granne.
Tillslut pallar ingen av oss mer och vi ses, inte ett ord bara en stor kuk och ett jävligt bra fuck.

Det är bara ett problem, mina hämningar stoppar mej ifrån att över huvud taget ens försöka teasa honom.. det kan bero på att han har tjej och två nyfödda tvillingar. Mina odds stiger ju inte i taket direkt.
*suck*

Fram tills vidare får jag nöja mej med lite glimtar genom fönstret.

























Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0