Tisdag

Nu har jag tränat, duschat och käkat. Fit for fight igen.

Idag blev träningen inte riktit så lång som jag hade tänkt. Efter ungefär en halvtimme av sparring med Hanna, råkade jag få in en ordentlig fullträff i typ.. tinningen/ögat på henne och sen var matchen slut.
Stackarn. Hon var röd runt större delen av ögat och hon påstod att hon var grå i ögat. Själv har jag lite svårt för det där med att kolla in i ögon som ser helt blodsprängda ut så jag hann inte se något grått, men gott om rött såg jag. Ouch, det kan inte ha varit skönt det där.
Nu låter jag som värsta mästaren, men sanningen är nog egentligen att hon bara fick smaka på sin egen medicin. Att dela ut slag i ögon och på näsan är vardagsmat för henne.

Hur som heslt var hennes pass slut när hennes öga vägrade sluta rinna, men jag fortsatte ett tag till.

Om en stund ska jag gå raskt vidare på nästa grej- pappa ska förhöra mej på drinkar, eftersom jag bara fuskar när jag förhör mej själv.
Sen blir det nog film tror jag.

Ha en bra kväll alla


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0