Skorna jag aldrig glömde

OMG!! Jag dör! Jag avlider typ nu! Närsom helst.

Igår kväll var jag inne på Gojane, jag brukar surfa in där rätt ofta och kolla på alla snygga skor. Kläderna har jag aldrig riktigt gillat, utom ett antal par jeans jag tipsade om för typ ett halvår sen.

Som sagt, igår gick jag in och vad fick jag syn på? Skorna som jag velat ha i flera år! Dom fanns ett tag på Skonamig.se, men jag var dum och beställde inte då och sen tog min storlek slut. Nu finns dom på Gojane, och inte bara det. Dom kostar inte en krona över 80 kronor! Det här är ett jävla mirakel! Sån här händer inte mej!!

Och nej det är klart att det inte gör. Som vanligt finns inte min storlek när jag väl blir så lycklig. Grattis till er med stora fötter, ni får alltid er vilja igenom!
Jag däremot hinner knappt gå in i affären förrän mina skor har vandrat ut.

   

Nu missade jag tåget igen. *Suck*
För er som har större fötter än mej och älskar dom lika mycket som jag gör, här finns dom.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0