Skor

  

Jag fullständigt älskar dom här skorna, men jag vet inte varför. Billiga är dom också. Förut fanns om i min storlek, nu är dom slut så det är bara vänta på att dom ska komma in igen. Ni hittardom här.

Update: checkade precis in på Have2Have och såg att dom även finns där nu. Det är både till min lycka och till min besvikelse. Nu kan jag besälla dom, men nackdelen är att väldigt många andra också kommer göra det. Men men, jag får se vad jag ska göra. Dom är dubbelt så dyra på Have2Have i alla fall.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Ord blir meningar

Faan vad snygga skor!!! vartifrån?

2011-11-24 @ 18:15:06
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
Postat av: veronica

d kostade 62pund, 68 med frakt så vart 740kr. Jo var lite dyrt, men så sjukt snygga och ibland måste man få lyxa till det!:)

2011-11-24 @ 18:18:03
URL: http://zimones.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt snygga varifrån?



Delta i min frågestund :)

2011-11-24 @ 18:18:44
URL: http://spertas.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0