Skippa vit jul i år, ja tack

Det var en fröjd för ögat att titta på min termometer i förmiddags. Hela 23 grader celsius! Visseligen ligger min temperatur i solen på dagtid men ändå.
Visst har vi haft en underbar november i år. Alla säger att det var snö såhär års förra året. Jag håller inte med. Jag har kollat varenda bild jag tog i november förra året och inte ens en halv snöflinga finns med. Däremot minns jag gott och väl hur bitande kallt det blev redan i oktober. Jag minns att det snöade i oktober men precis som alltid med den första snön, försvan allt snabbt och så blev det slaskigt som tusan. Sen kom den riktiga snön, men ska man tro min blogg var det inte i november.

Nåväg, kallt var det i alla fall. Det kommer man aldrig glömma. November 2011 kommer gå till historien som legend.

                     
 
Mars 2010, vad tror ni? Hur länge kan vi gå innan det blir såhär i år?

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: LIENE

Minns bara att snön har kommit två-tre dagar innan jul de senaste åren- Den första snön som smälter bort fort gills inte:P däremot hatar jag februari, mars och april för då är det snö...

2011-11-16 @ 11:14:41
URL: http://lienes.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0