Pain

Hej

Jag har haft ett galet dygn och efter galenskap kommer problem, så dom senaste 15 timmarna har jag bara velat dö. När jag vill dö finns det bara en sak att göra - sova. Jag sov och vaknade med 9 missade samtal, 3 röstmeddelanden och 6 sms. Jag besvarade inte ett enda av dom.
Fortsättningsvis när jag har vaknat är det bara film som gäller. Jag gömmer mobilen och kollar på film efter film. Sömn och film får mej verkligen att tänka på annat.

Jag tog tillslut mod till mej och gick problemen till mötes. Först blev det otroligt mycket värre, men efter det fick jag en stor kram av mamma. Jag fick krypa upp i hennes famn i soffan. Vi åt nachos, kollade på lyxfällan och sen gjorde hon chailatte till mej. Det var verkligen ett perfekt avslut på alla problem.

Problemen är inte lösta men för en stund kändes det bra att slippa tänka på det.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0