Nyårsoutfit



Så var man redo för nyår. Eller tja.. skorna tänker jag inte beställa men ett par svarta pums ska jag försöka klicka hem så snart som möjligt. Vad gäller klänningarna tycker jag att båda är superfina men dom har båda fått dåliga omdömen på Nelly. Det verkar vara lite blandade åsikter kring storlekarna och tydligen ramlar paljetterna av rätt snabbt. Det där med att paljetterna ramlar av tycker jag verkar vara ett vanligt problem. Jag vet inte om jag någonsin hört talas om en klänning där alla paljetter sitter kvar.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Linda

Jag älskar din röda klänningen. Men jag tycker den är förkort för mig :( Annars hade jag köpt den direkt :)

2011-11-16 @ 19:44:46
Postat av: Linda

den*

2011-11-16 @ 19:45:15
Postat av: hanna ♡

håller med! :D

2011-11-16 @ 19:55:21
URL: http://heaa.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0