Min fredag blir en underbar dröm jag inte vill vakna upp ifrån

Jag borde sova.. och det för länge sen egentligen. Men jag kan ju aldrig det längre. Tanken var att vänja sej vid lite sömn.. nu när jag ändå aldrig sover. Hittills går det ju bra. Jag är fortfarande vaken och pigg. Haken är att jag inte vaknar när jag väl har somnat.
Egentligen ska jag upp om 6 timmar.

Jag har massor att göra imorgon. Först och främst måste jag försöka få tag i min gamla chef för att få pappersarbete gjort, sen måste jag försöka få tag i min nuvarande chef, sen måste jag ringa arbetsförmedlingen för jag råkade tabba mej, efter det måste jag troligtvis ringa alfa-kassan och förklara samma sak. Så småning om ska jag röra mej mot stan för mötet med Ego. Efter det ska jag skynda iväg till träningen och rensa skallen lite, samt slå på någon stackare. Efter träningen ska jag hem, duscha, slänga på mej kläder och börja röja i mitt rum igen. Jag vill bli klar nu så det är verkligen dags att böra lägga på ett kol... *Puh* Jag tror att det var allt.

Vid vilken pukt tror ni att jag bangar ur och sätter mej i min soffa och kollar på film istället?
(trots att soffans kläder hänger på tork fortfarande, då jag inte vill klä på soffan förrän mitt rum är klart)


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0