Måndag

Godmorgon godmorgon

Medan ni nu är på väg till skola och jobb ligger jag kvar i sängen och snusar.
Om några timmar kommer jag vakna, konstatera att jag har massor att göra och sen inte orka ta mej för ett skit av det. Gosh jag vär verkligen lat. Eller egentligen inte - egentligen är jag bara en helt vanlig tonåring som njuter av sina sista månader som'en.

Ärligt talat. Ni där ute som är runt 19 barre. Vad gör ni? Inte en chans att ni är proffesorer hela bunten, nej ni slappr så fort ni har chansen, erkänn. Jag har slitit i 6 år med extremt äcklig skola och mina 2 sista år jobbade jag dessutom. Nu är det min tur att slappa lite- fast det kan ju bli ett problem när pengarna nu är slut. hmm..


Ha en fenomenalt bra dag

              
 

20101211

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0