Klart man ska måla mitt i natten

Nu orkar jag inte lägga upp flera annonser. Jag kommer troligtvis göra lite reklam här på bloggen så oroa er inte, ni kommer få veta vad jag säljer den här gången.

Nu ska jag gå och måla. Det är ju sånt man gör vid den här tiden.

                  

När jag målade mitt rum i juni 2009. Jag minns att jag skulle föra det jag gör just nu redan då- nämligen ett "ombyggnadsprojekt". Alltså, jag ville börja med att måla om rummet sen skulle det fixas med möbler och allt möjligt. Tyvärr kom jag inte längre än till att måla väggarna. På ett sätt var det bra annars skulle jag ju behöva göra det nu. På ett sätt känner jag mej dålig som tog 2 år på mej att komma dit jag är idag.  Dagens ungdom haha. Men jag tog orentligt före-bilder då, så dom ska jag minsann inte svika!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0