Klänningar på rea

Jag har alltid haft en passion för söta klänningar, jag har vägrat ta på mej dom på grund av att jag dels känt mej för manlig för klänningar och dels för att jag aldrig haft kroppen för det. Idag skiter jag faktiskt i båda. Visst har jag väl blivit lite mer kvinna men kroppen vette tusan om den skulle vara så himla mycket bättre idag. Men what the hell! Med snygga skor och rätt accessoarer kan det nästan aldrig bli fel.

     

Dessa 3 och många fler klänningar  + lite andra grejer hittar ni på rean Här. För övrigt finns det ju såklart en del som inte är på rea. Just nu sitter jag och tittar på mina 3 exempel som en liten hundvalp. Klart jag vill ha dom!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0