Jag fortsätter room makeover

Såhär långt har jag kommit på rummet nu.

    

Det syns på långa vägar att det första inte var hållbart, inte när man är så slarvig som jag är.

Än så länge är jag jättenöjd. Istället för att ha alla grejer packade står dom nu med lite mellanrum, även om allt inte är uppe än.
Mina smycken låg förut i en av dom översta lådorna, jepp det var trassel kan man säga. Numera ligger allt snyggt på 3 plan.
Sminket har förflyttats från en gigantisk sminkväska, där bakterier förmodligen bara är förnamnet. Så blir det när man låter massa ögonskuggor ligga och kladda av sej på varandra, någon öppnas och vips är hela väskan full med pulver och så vidare. Efter att ha tvättat allt ordentligt ligger även sminket på 3 plan i en hurts jag köpte för endast 99 kronor, snacka om kap!
Nu ska jag bara fixa resten av rummet, haha. Ja det är väldigt mycket kvar.

Först och främst ska såklart vinglaset bort och mitt lösbuder som man kan skymta på sista bilden (liggandes på golvet) ska självklart på plats.

   

Snacka om kakfat!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0