Ironisk klyscha

Jäklar vad duktig jag har varit idag. Jag har gjort exakt allt jag skulle. Endast städning står kvar på listan men har inte kommit så långt än. Nu är jag på väg hem till mamma för middag och sen ska jag tillbaka till pappa och sätta igång. Jag köpte choklad nyss för att hålla motivationen igång. Det känns som att gör pensiossysslor på en fredagkväll. Det känns inte direkt hoppa upp och ta mej i arslet kul direkt.

mötet på ego gick förresten bra men det gav kanske inte jöttemycket men det var jag ju beredd på.

ååh Jusste! Varför träffar man alltid snygga killar när man själv ser ut som hej kom och hjälp mej? Är det det som kallas ödets ironi? Där står jag i kön och ska betala för min choklad när en snygg kille dyker upp bakom mej. Som en typisk tonåring, ville håg sjunka genom golvet. Jag lixom, med intorkat svett, träningskläder, svettigt hår typ, inget smink ... Alltså allmänt äcklig fast lyckligtvis utan stank. Ändå är jag glad att träningskläderna var på, man vill ju att folk ska tro att man på allvar ser ut såhär till vardags. Jag lubbade ut med min choklad jävligt snabbt jag säga.

Klyschigt: på bröllopet - men hur träffades ni nu då?
- i kön på ICA. Han var skitsnygg och jag såg ut som skit.. idag är det tvärt om.

En sak har jag i alla fall lärt mej av dessa situationer. Det är lika bra att tänka att han har tjej och förmodligen inte ens brydde sej om hur jag såg ut.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Ida

Snygg blogg! Sugen på ett länkbyte? Eller kanske börjar följa varandra i bloglovin? Hoppas din kväll varit awesome! Natti :)

2011-11-22 @ 01:25:43
URL: http://idanoorling.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0