Det tar sej

Idag har det varit en bra dag faktiskt.. tror jag.

Det första var kanske inte så bra - att jag sov så dåligt och alldeles för länge.
Det andra var faktiskt bra - jag ringde runt till alla ställen jag skulle ringa och från 2 ställen fick jag faktiskt i alla fall lite napp. Jag vet inte om det blir något, men det var i alla fall inte helt kört.
Det tredje var värre- jag mådde skit illa av all nervositet och höll på att spy när jag skulle till träningen, jag hade knappt ätit något och mådde verkligen skit.
Däremot var det fjärde extremt bra - träningen ikväll gick suveränt och tränaren kom med trevliga nyheter. Jag vill ju gärna börja tävla, men är inte alls på rätt nivå för att börja träna med tävlingsgruppen. Dom har redan gått flera matcher och 2 av dom i gruppen är svenska mäste i thai- och kickboxning. Jo tjena, ska jag vara med där eller? Knappast.
Dom bra nyheterna var att dom ska starta en till tävlingsgrupp för dom med lite mindre erfarenhet och på lite lägre nivå. Mitt och Hannas nya mål är att rekryteras till den gruppen när den drar igång i januari.
Forsätter jag som jag gör nu platsar jag där alla gånger.

Så.. min dag kanske inte var helt prickfri. Jag är lite stel, har ont här och var, vet egentligen inte om jag kommer få något av jobben och så vidare men hey! Jag käkade köttbullar till middag.




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0