.. Där jag går i mina gyllene skor

.. Eller i det här fallet, väldigt glittriga.

  


Jul och nyår, glitter och glamour.. och idag sak det börja satans tidigt. Jag älskar skor som är lite annorlunda och silver - I love, så jag antar att ni fattar att jag föll pladask för dom silvriga. Dom skulle nog sitta fint på nyår bortsett från med två små detaljer. För det första är det här Sverige och inte USA, så när man kommer in tar man alltid av sej skorna. I princip kan jag lika gärna komma i träskor. Detalj nummer 2 är att man går ut strax innan tolvslaget och det är oftast snö på nyår.. det kan bli lite kallt med dom här.
Jag får helt enkelt åka till USA och fira nyår i år.

Dom glittrande skönheterna kommer i alla fall från Melba och kostar 499 riksdaler


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0