Bäst utklädd eller?

Jag kom att tänka på en sak. När jag skrev novemper 2010 nämnde jag att jag hamnadep på Finest förstsida på Halloween. Det gjorde jag i år också! Vad är oddsen haha. Jag får väl helt enkelt acceptera att jag rockar ut alla andra på Halloween. Jag fångar känslan helt enket. Det är ju som jag har sagt, Halloween är min högtid. Varför ge sej in i en kamp mot den som sitter på rekordet, om man saknar både armar och ben? Halloween är min dag, that's it. Sen har jag väl inte planerat att hamna på förstasidan varje år, men min karriär är långt ifrån över.

Jag lyckades få mitt hår att växa ut också ser jag, det känns bra. Mitt hår är nästan helt identiskt på båda bilderna olika frillor dock. How? ja det vette tusan.



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0