Att vara vaken varje natt

Eftersom jag vridigt så hemskt på dygnet har jag nu testat något nytt. Sömntabletter funkar tydligen inte på mej och en hård utekväll har inte heller funkat speciellt bra. Jag har kommit hem vid typ 100 på morgonen, sovit till kanske 15, varit svintrött hela dagen och sen på kvällen har jag alltid kvicknat till lagom till att man kan sova. Jag menar, hade jag inte gått upp 15 hade jag sovit till typ 21 och då hade jag varit vaken hela natten och sen skulle dygnet vara vridet igen. Det gäller att tvinga upp sej själv och sen hålla sej vaken hela dagen. Att hålla sej vaken är en konst, men det mest irriterande är att man vaknar till vid typ 21-22.
Hur som helst testar jag nu ett te som heter kvällsro. Vette tusan om det gör något. Jag tror inte ens att det är till för att man ska somna, men det är ett örtte och jag tror att tanken är att man ska komma till ro i alla fall. Jag gissar på att jag är immun även mot det här.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0