Att knulla men med vän

Om man har sex med en kompis blir man KK då?

Jag är säker på att många har ställt sej själv frågan. Det är ju egentligen logiskt - man är kompisar och plötsligt knullar man.

 

Har ni någonsin haft sex med en kompis?
Har ni träffats på fyllan och sen har det bara råkat hända?
Har ni varit vänner länge och sen plötsligt inser någon att den är attraherad av den andra?

Det finns en mängd orsaker till att man plötsligt hittar sej själv i fel säng. Den stora frågan är; vad händer sen då?
Kan man gå tillbaka till att bli vanliga vänner, eller kommer man för all framtid att knulla varje gång man ses?

Ärligt talat är det något jag funderat på flera gånger. Hur kan sex påverka så mycket när det egentligen är det mest naturliga i världen? Borde det inte finnas saker som påverkar relationer desto mer?

Vi kan fortsätta fåga oss själva frågor i all evighet, men det kommer knappast ge oss några svar, och om det mot all förmodan gör det måste svaren prövas.
Detta har jag vaken tid eller lust att vänta på så vad gör man?
Man testar.

Jag ville få svaret på frågan många frågar: Vad händer med vänskap efter att man tagit steget till sex?

Min första fråga var; varför har man ens sex med en vän när det finns så många andra fiskar i havet (kul ordval btw)?
För min del hände det bara, framför allt för att jag var full och kåt. Det är två komponenter som inte riktigt spelar den bästa melodin tillsammans när det kommer till fel person, men med rätt person kan det bli ytterst trevligt.

Självklart blev det fel. Vi knullade, sämta sexet på länge om jag får säga det själv, och dagen efter undrade jag vad tusan jag pysslade med. Har ni frågat er samma sak? Jag antar att svaret blir ja.
Det är så svårt i stundens hetta att avgöra vad som är rätt eller fel. Problemet är att man sen måste städa upp.

Jag fann svaret. Visserligen kanske man kan räkna ut det i förhand. Men detta ger kanske lite mer.
Vår vänskap blev fucked up. Vi sågs när vi sågs och enbart för sex. Det var egentligen inte från min sida för sämre sex får man leta efter men han var lättillgänglig och uppenbart intresserad av ingen mindre än mej så varför inte?
Vi hade redan förstört det vi hade, så varför inte göra det lite värre så slipper man ångra att det bara var en gång?
That's what we did.
Vi snackade aldrig om det, jag låtsades om att jag inte visste att det hänt, att allt var glömt, han låtsades tro på det.
Det värsta var att han i stort sett alltid var nykter. Att jag var full funkar ganska bra som förklaring till misstaget, men att han var totalt sober är inte okej!
Speciellt inte när sexet var så dåligt. Något måste han ju kunna skylla på.



Hur vänder man då denna onda spiral? Det finns flera sätt, varav jag tyckte att jag valde det bästa.
Bye bye typ.
Man behöver egentligen inte ens säga något. Vem tar ett sorgligt farväl av dåligt sex? Inte jag i alla fall.
Men han var tydligen ledsen över att förlora våra nätter. Utan ett enda svar från min sida gav han tillslut upp.. trodde jag.
Men han fortsatte höra av sej då och då.
När det gått tillräckligt lång tid, när jag trodde att allt var över, vågade jag svara igen. Jag hade tydligen fel och återigen hamnade jag i fel säng.
Jag gjorde om det och tillslut, min kära vänner, kom jag på att det bara fanns en enda lösning.
Jag sa åt honom att jag inte ville mer och att jag hade hoppats på att han skulle fatta det när jag försvan. Det hade han såklart inte riktigt gjort, men han respekterade det och sen dess har han dunkat andra. Glad för det är jag, men våran vänskap är och förblir fucked up.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0