2% vin.. det är grejer det!

Hej

Idag har jag haft fullt upp. Jag vaknade som vanligt rätt sent, sen såg jag på film och efter det insåg jag att jag hade alldeles för mycket att göra för att sitta här och uggla.
Först packade jag ihop alla paket jag ska skicka iväg, sen stack jag iväg till Arbetsförmedlingen. Jag kom på att det kan vara en bra idé att vara inskriven, så det skulle jag fixa. Tyvärr stängde dom precis när jag kom så jag gick till H&M för att leta vidare efter topparna jag vill ha. Det gick strålande den här gången.  Efter det åkte jag hem till farmor. Nu kan jag i alla fall bocka av det på to do- listan.

Det var första gången jag och farmor drack vin tror jag. Det var visseligen 2% alkohol och visade sej vara dessertvin.. men ändå.




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0