Stuumpans fredag

Kan ju berätta lite kort vad jag har pysslat med dom senaste dagarna då.

I fredags hängde jag med Olivia och Jossa efter plugget. Vi tog några bira tidigt på dagen och sen åke vi till stan för lite shopping

Efter rundan åkte jag till Slussen och träffade morsan och Mini. Dom satt på Debaser med två flaskor chapagne. Jag joinade självklart på några glas, supertrevligt.  Morsan blev lite dragen också, det var också skitkul!  haha.

Efter Debaser gick vi till Temple bar för käk och ytterligare några glas och sen hamnade vi slutligen på ett tredje ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter. Vi snubblade innanför tröskeln hemma runt tolvslaget. Riktigt nice kväll faktiskt .



Tog inga bilder under kvällen så lånar en från google.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0